Hola,
Em dic Marina i fa relativament poc que estudio pel PIR. M'agradaria poder contactar amb més persones que també l'estudiin i així poder-ho fer amb companyia.
VIsc a Gràcia i estudio els matins, tot i així vaig canviant de biblio, el Clínic, Casa Àsia...
A veure si algú em respon que això d'estudiar amb soledat m'entristeix!!!
equip d'estudi BCN
Re: equip d'estudi BCN
Hola Marina, jo també m'estic preparant el PIR i volia trobar algú que s'apuntes amb mi per anar a la biblio, xq tb em deprimeix molt estar sola estudiant, però visc massa lluny d'on estàs tu...jo vaig a la biblioteca de la Pompeu Fabra, que està al costat de Ciutadella.
A veure si hi ha més gent que contesta i trobem estudiants que estiguin més a prop!!
Un petó, i molts ànims!
A veure si hi ha més gent que contesta i trobem estudiants que estiguin més a prop!!
Un petó, i molts ànims!
Ei Cristina!!!
Que bé rebre una resposta!!
Doncs jo treballo dilluns, dimecres i divendres en un centre que està a Vila Olímpica, o sigui que m'aniria bé venir a estudiar als matins a la biblio de la Pompeu i dp a la tarda vaig directe a la feina.
Si vols et dono el mail: marinabr12@hotmail.com i ja quedem!
Que et sembla?
Que bé rebre una resposta!!
Doncs jo treballo dilluns, dimecres i divendres en un centre que està a Vila Olímpica, o sigui que m'aniria bé venir a estudiar als matins a la biblio de la Pompeu i dp a la tarda vaig directe a la feina.
Si vols et dono el mail: marinabr12@hotmail.com i ja quedem!
Que et sembla?
wolaaa!! yo también quiero compis de estudio!! Marina te he escrito al email y tb un privado (q creo q no has recibido xq nose xq se me quedan en la bandeja de salida y no en enviados
). Yo me uno a vosotras y tb soy de gracia 
[font=Comic Sans MS][size=100]IGNORAMOS NUESTRA VERDADERA ESTATURA HASTA QUE NOS PONEMOS EN PIE. Emily Dickinson[/size][/font]
- Solebo
- Administradora del Foro

- Agradecimiento recibido: 8815 veces
- Género:
Lo tienes en tu bandeja de salida porque no lo ha leido Marina, cuando lo lea pasará a tu bandeja de enviados.alidejere escribió: Marina te he escrito al email y tb un privado (q creo q no has recibido xq nose xq se me quedan en la bandeja de salida y no en enviados).
"Malditas sean las guerras y los canallas que las hacen" (Julio Anguita)
aaaam OKK!!! merci Solebo!! 
[font=Comic Sans MS][size=100]IGNORAMOS NUESTRA VERDADERA ESTATURA HASTA QUE NOS PONEMOS EN PIE. Emily Dickinson[/size][/font]
Hola!!!
Siento responder tan tarde pero es que nunca me llegó ningún mensaje y hacía mucho que no pasaba por aquí...
Yo vivo en Gracia y por lo visto tu también, en que biblio estudias?
Yo voy variando de biblioteca, Vila de Gracia, Lesseps, clínic, casa Asia....
Responde por aquí que lo miro seguro y a ver si podemos quedar y hacer equipo de estudio!
un beso
Marina
Siento responder tan tarde pero es que nunca me llegó ningún mensaje y hacía mucho que no pasaba por aquí...
Yo vivo en Gracia y por lo visto tu también, en que biblio estudias?
Yo voy variando de biblioteca, Vila de Gracia, Lesseps, clínic, casa Asia....
Responde por aquí que lo miro seguro y a ver si podemos quedar y hacer equipo de estudio!
un beso
Marina